Aksesori

john_cena.JPG

Jika dahulu rantai CD. Kini rantai apa ya? Begitu mudah mendapatkan aksesori sebegini. Begitu praktikal. Boleh digunakan untuk mengunci pintu pagar ataupun sekadar senjata mempertahankan diri daripada dikejar seekor anjing liar. Muahahah… πŸ˜€

Peminat John Cena, jangan marah.. Dia tetap seorang pelakon versatile yang pandai dalam pengucapan awam walaupun sekadar menggayakan aksesori yang ringkas.

-Nieys Zahri-

Advertisements
Dikirim dalam TV, Umum. 7 Comments »

7 Respons to “Aksesori”

  1. nieys Says:

    salah seorang pemilik ‘tali pinggang kuali’.. πŸ˜€

  2. Tiara Says:

    heheeh x menarik langsung rantai tuh.. ekekeee

  3. nieys Says:

    Tiara >>
    punyalah selalu keluar dalam TV tapi semalam baru le terperasan dan terfikir nak masukkan dalam blog ni..muahaha.. agak2nya pasti ada yang gantung rantai beskal laks.. πŸ˜€

  4. Baby-Ang3L β™₯ Says:

    lol John dah lama tak guna rantai camtu.. suka tengok dia rap πŸ˜› Hubby suker ngan John ni… huhu

  5. nieys Says:

    Lisa >>
    dia ni kira OK le.. blh le jadi hero dalam filem2 lasak..muahaha.. memang nampak dia pakai rantai ni masa rap kat TV3 je.. hehe..

  6. u4me Says:

    ko minat john cena ke….you can’t see me….wahahaha

  7. nieys Says:

    hihi…minat ke?tak kuasa.. muahaha.. πŸ˜€ eleh, aku tau le ko minat kat King tu.. πŸ˜›


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: