Pindah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Apa khabar semuanya? Saya minta maaf kerana tidak membalas beberapa komen yang ada di dalam laman ini. InsyaALLAH. Sebentar lagi, saya akan balas dan saya akan mengunjungi pula weblog-weblog kalian yang tidak saya lawati sejak akhir-akhir ini.

Ya! Sebagaimana tajuk dalam entri ini, saya ingin memberitahu bahawa saya sudah berpindah ke laman yang baru. Buat kesekian kalinya! InsyaALLAH, perpindahan ini buat kali terakhir. Ini adalah kerana saya sudah membeli domain sendiri pada kali ini. Laman tersebut adalah : http://www.nieyszahri.com/

Diharap kalian sudi untuk mengunjungi laman tersebut dan semoga persahabatan kita akan terus erat seperti sedia ada!

Terima kasih.

-Nieys Zahri-

Dikirim dalam Umum. 4 Comments »

4 Respons to “Pindah”

  1. jaffrizaini Says:

    tahniah !! naik rumah baru .. kena buat kenduri tu

  2. nieys Says:

    jemputlah ke rumah baru tu nanti ya.. 🙂

  3. bang Says:

    buat kenduri jgn lupa ajak dtg skli.. bestnya makan free.. (“,)

  4. trinathompson30585 Says:

    guys ? where the movie ? its friggen december now !! Click http://tu2s.in/searchll100830


Tinggalkan Jawapan

