Serpihan Diri

nieyssitesting.JPG

 

  • Nama : Nieys Zahri.
  • Tarikh Lahir : 24 Julai, 1978.
  • Tempat Lahir : FELDA Jengka 13, Pahang.
  • Status : Berkahwin.
  • Adik Beradik : Anak Kedua daripada Lima
  • Hobi : Membaca, Menulis, Melayari Internet, Melancong.
  • Karya Pilihan : Kreatif, Menarik, Ilmiah.
  • Sinonim : Spontan, Imaginatif, Rabun, Menulis, Penyayang yang Tegas.
  • Warna : Beige, Putih, Biru, Hitam, Segar dan Pastel.
  • Cerpen : Biarkan Segalanya Berakhir (1991), Cinta Di Pinggir Rimba (1995), Lewat Musim Itu (2006), Dirinya Yang Terlupa (2006) dll.
  • Novel Kanak-Kanak : Amirah (2004), Janji (2004), Setulus Hati (2005), Cerita Samad (2005), Alina Ku Sayang (2005), Sekeping Syiling Sepuluh Sen (2005), Lagenda Sekolah (2005), Sejalur Cahaya Di Alam Gelita (2005), Tolong!!! (2005).
  • Buku Lain : Matematik Peringkat UPSR.
  • Atas Meja : Andai Esok Tiada Lagi.
Advertisements

17 Respons to “Serpihan Diri”

  1. mirza Says:

    salam…

    menarik sekali…
    semoga terus berjaya… insya Allah

  2. nieys Says:

    terima kasih mirza.. πŸ™‚

  3. kakLuna Says:

    ala..betoi la..kak nieys…

  4. nieys Says:

    takyah le ber-akak2 ngan aku.. setakat beza setahun tu je..muahaha.. kalau zaman sekolah dulu lain le.. ko kena bagi salam bila jumpa.. muahahah.. πŸ˜€

  5. fysal Says:

    nak hantar email kat nieys macam mana?/ada alamat email tak??

  6. nieys Says:

    alamat email? nak hantar kad erk.. OK.. hantar kat sini : nieys.zahri@gmail.com

  7. Zamri Mohamd Says:

    bila nak buat novel bersama suami? Mesti menarik! sentuhan pasangan dalam pengkaryaan! πŸ˜€

  8. bono201 Says:

    dahlah kita sebaya…sama jugak anak ke 2 dlm 5 beradik,hobi pun agak sama,staus pun sama,cuma nieys lebih berjaya,saya semua karya saya hanya jadi tatapan mata saya sahaja,dibuat koleksi sendiri tanpa pernah tersiar di mana-mana ,,,

  9. nieys Says:

    Zamri Mohamd >>
    terima kasih kerana singgah dan titipkan pesanan di sini.. πŸ™‚
    suami saya tak berminat sangat dengan penulisan ni. pernah dulu saya beri dia satu projek novel kanak-kanak.. itu pun dia buat tak sampai 5 mukasurat.

    bono201 >>
    hish.. tak berjaya mana nya.. sama je kita.. πŸ™‚

  10. Zamri Mohamad Says:

    Siapa yang terbitkan novel-novel itu? DBP kah?

  11. nieys Says:

    publisher buku sekolah.. untuk tender library.. πŸ™‚

  12. ryan2zing Says:

    Rabun tu bleh sembuh by LASIK. Aritu aku terjumpa din (budak fakulti pendidikan) husband adik Ichwan. Ko kenal ke dia.. diorg course cikgu tu. dia tak pakai spek dah..then tegir aku.. aku tnya dia, dia kata dia buat LASIK, terus ok. perpect.. rm3000++ utk pair of eye (HUKM).. bleh le ko wat nieys..

  13. ryan2zing Says:

    lupa nak intro le.. aku komen yang ni:-

    Sinonim : Spontan, Imaginatif, Rabun, Menulis, Penyayang yang Tegas.

  14. nieys Says:

    ryan2zing >>
    kau buatlah dulu. maklumlah.. power cermin mata kau kan lagi tinggi.. hehe.. πŸ˜€

  15. Zamri Mohamad Says:

    Kak ada mohon untuk ke bengkel PTSkah?
    Kalau sudah sms tanpa jawapan tak mengapa, yang penting kak sudah maklumkan. Datanglah pada tarikhnya πŸ˜€

  16. nieys Says:

    Zamri Mohamad >>
    Ya. Harap kita dapat jumpa di bengkel nanti.. πŸ™‚

  17. tryptophan side effects Says:

    Howdy! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I really enjoy reading your blog posts.
    Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the same topics?

    Thanks!


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: